Veel gestelde vragen

Geboortedatum klopt niet

Als je geboortedatum op het certificaat of diploma niet klopt, komt dat omdat dit nog niet is aangepast. Dat kun je zelf doen in je eigen profiel en daarna op nieuw je certificaat downloaden en het is gecorrigeerd.

Hoe geboortedatum aanpassen?

Hiervoor moet je eerst ingelogd zijn. Vervolgens ga je naar “mijn Profiel” in het menu onder “Cursus volgen”

Daarna klik je op “Bewerken”

en daarna klik je op het tab “Details”

Dan kun je je geboortedatum aanpassen en klik je daarna op “wijzigingen opslaan”

Kan certificaat niet downloaden

Als je je certificaat hebt behaald kun je hem downloaden als je naar “mijn account gaat” Klik op het symbool aan de rechterkant (zie plaatje rechts hier rood omcirkeld)

Certificaat downloaden via  mijn account

Certificaat is niet beschikbaar

Het kan ook zijn dat je certificaat nog niet beschikbaar is. Je kunt dat het best controleren door naar mijn account te gaan en zien of de cursus voltooid / completed is. Als er bij staat “in uitvoering” bijvoorbeeld 15 van de 16 stappen. dan is de cursus nog niet afgerond. Klik dan op de naam van de cursus om de cursus te openen en ga naar de pagina waar nog geen groen vinkje voor staat. Soms is enkel klikken op “afgerond”onder op de laatste pagina voldoende om de cursus af te ronden en het certificaat te krijgen.

Wachtwoord kwijt

Als je je wachtwoord kwijt bent kun je bij het inloggen gewoon klikken op “wachtwoord vergeten” en dan wordt er een nieuwe link naar het mail adres van jouw account gestuurd. Via die link kun je je wachtwoord opnieuw instellen. Bewaar hem dan in je browser, zodat je hem de volgende kleer niet opnieuw hoeft in te toetsen.

Kan niet inloggen

Kon eerst wel inloggen

Als je eerst wel kon inloggen is er een account aangemaakt en wij deleten deze nooit zonder verzoek van de accounthouder. Het kan dan zijn dat je wachtwoord niet meer werkt, Kijk dan hierboven bij wachtwoord kwijt.

Nog niet eerder ingelogd

Je kunt altijd inloggen met je mail adres als gebruikersnaam. Als deze niet bekend is dan is er geen account aangemaakt. Het kan dan bijvoorbeeld zijn dat je werkgever de cursus voor je heeft gekocht, maar nog niet jouw naam en mail adres heeft doorgegeven via de pagina groepsregistratie voor cursisten Op die pagina (maar ook op de help pagina) wordt in een video uitgelegd hoe dat werkt.

e-mail adres klopt niet

Als het systeem aangeeft dat je e-mail adres niet bekend is kan dat betekenen dat het e-mail adres verkeerd is opgegeven bij het aanmaken van het account. In dat geval adviseren wij je om ons even een bericht te sturen met vermelding van het juiste e-mail adres via info@webclass4u.nl. Dan zullen wij het corrigeren.

Uitnodiging of account gegevens niet ontvangen

Geen toegang tot de cursus

Als je wel kunt inloggen maar in “mijn account”zie je geen, of niet de juiste cursus staan die je kunt openen. Dan heb je dus geen toegang tot de cursus: Dat kan komen door:

  • De cursus toegang is geexpireerd (meestal 11 maanden na het aankopen van de cursus)
  • De cursus is aangekocht met een overschrijving per bank (i.p.v. iDeal of paypal of creditcard) In dat geval moeten wij handmatig controleren. stuur ons dan even een berichtje via mail info@webclass4u.nl of whatsapp 06-81148069 dan checken wij ASAP

Cursist verwijderen uit de groep

Als je via groepsregistratie meerdere cursusplaatsen hebt aangekocht en daar personen voor hebt aangemeld dan zijn die plaatsen gebruikt.

Maar als je nu om één of andere reden 1 of meer personen wil omwisselen voor anderen, dan kun je de cursisten verwijderen.

Je kunt dit zelf initiëren door naar groepsregistratie te gaan, en in de groep klikken op enrolled users (gebruikers). Dan is er bij elke naam  een knop opnieuw uitnodigen (om een wachtwoord link en account gegevens te herversturen) en verwijderen.

Het verwijderen is een verzoek en die keuren wij goed als de persoon minder dan 30% van de cursus heeft gedaan.

Na de goedkeuring krijg je weer een nieuwe plaats beschikbaar om een nieuwe kandidaat aan te melden.